Aku,Bujang & Suami

Assalamualaikum wbt salam sejahtera buat semua.

Hari ni tiba tiba ada mood plak nak update blog merangkap untuk memenuhi permintaan seorang rakan.

Hari ni genap 4bulan,2minggu,2hari aku menjadi suami kepada puan nur farhana bt ghazali.

Berikut adalah secara ringkas perjalanan bergelar suami:

...idea mengarang tak berapa okay hari ni...chillss je la okay.

Majlis akad nikah berlangsung di masjid ubudiah kuala kangsar.
 
Bersama kedua mak & abah

ketibaan rombongan pengantin lelaki.aku la tu..

posing tak berapa nak maut

terima kasih kepada yg datang ke majlis kami.

1. kepada kawan-kawan yang hadir/xhadir ke majlis, terima kasih diucapkan.

2. kepada yang mendoakan kesejahteraan kami,terima kasih.semoga allah membalas segala kebaikan kalian.

3. raya pertama sebagai suami..banyak angpow kena sediakan ni.ahaks!

nota:
syed nahar, otak aku tak berapa nak berkembang sangat untuk mengarang,asyik terbayang segala formula matematik kejuruteraan ala ala einstein.
zasss je la gambar2 yg ada tu.


wassalam.
got to go.flight departure!


Share/Bookmark

2 Response to Aku,Bujang & Suami

July 30, 2010

sronok tak kahwin?? hehe..
tumpang lalu

August 02, 2010

mesti la seronok.kalu x,xkan la nabi anjurkan berkahwin bagi mereka yg mampu

 
Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 Hidup Tanpa Penghujung All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes