29 Mei 1963

Ini adalah antara gambar 'termahal' yang aku pernah ada.
its the most precious picture I ever had.
Muka muka yang sentiasa menguntum senyuman dalam apa situasi sekalipun.
Ini jugalah antara harta dan nikmat yang dikurniakan kepada seorang hamba bergelar aku.

Melihat wajah wajah ini, membuat aku terus berfikir dan merenung bahawa tiada yang
lebih utama dalam hidup ini.

Wajah-wajah yang sentiasa mengerti isi hati walau tak pernah aku luahkan.
Wajah wajah yang kadang kala membuatkan hati ini bergelora, namun wajah ini
tetap akan kekal di hati buat selamanya.

Buat pelahir wajah-wajah ini, Puan Munah Binti Daud, sekalung doa dan terima kasih
dari anakmu-azri.

SELAMAT HARI LAHIR IBU!


Share/Bookmark

2 Response to 29 Mei 1963

May 29, 2009

Selamat hari lahir tok bonda ang...

sempoi..bleh buat peace tu...sape ajaq???ang ler tuh...

June 01, 2009

mek--tu yg aku kategorikan ni gambar termahal.
mahal kat 'peace' tu.
own posed without any pros advice.

 
Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 Hidup Tanpa Penghujung All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes