Tutorial: Kain Pelikat

Salam sejahtera semua.

Lama sungguh penulis tak membebel kat ruangan blog ni. Memandangkan keadaan kerja yang kurang mengizikan beserta kekurangan fasilitas (fasiliti in indonesian) internet, WiFi, hotspor, W1 dan sebagainya.

Sementara waktu rehat baru bermula, dalam kadar waktu menyelak nyelak laman sesawang, terjumpa lah gambar seorang pakcik tengah pakai kain.

Jadi hari ni penulis bercadang nak memberi tutorial cara memakai kain yer. Tak susah pon. Tak perlu penerangan memalui ayat..

Tengok gambar dah cukup :P

cheerrsss~~~


Share/Bookmark

5 Response to Tutorial: Kain Pelikat

February 16, 2009

tergelak aku tgk gmbr..bukan gelak pakcik tu..gelak aku penah pakai kain pelikat sebijik style pakcik tu..heheh

February 16, 2009

best. sbb ramai yg x tau pakai kain pelikat dgn cara yg betul dewasa ni. main bedal ikat je.

;)

February 25, 2009

hohoho~
model yg menarek!~

February 25, 2009

hohoho~
pemilihan model yg amat bgs!~
syabas!
;D

August 18, 2011

Bagus,bagus... ada juga tutorial nak pakai kain pelikat..

 
Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 Hidup Tanpa Penghujung All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes