Azri @ Chelsea Fc vs Malaysia XI

Front
Side
Gempak!Gempak!Gembak!

Dah lama mengidam nak tengok bola secara live n loud! kat stadium. Akhirnya semalam angin mengidam aku tu surut setelah dapat satu panggilan:

Farha: Hello..
Azri: Yer hello..
Farha: Nak bagitau ni, kita dapat 2 tiket tengok Chelsea vs Malaysia
Azri: EH! yer ker? dapat seat mana?
Farha: Dapat yang RM100+ punya..
Azri: Wah!tu seat sebelah VIP tu.
Farha: Ntahla..agaknya..
Azri: Ok,thanks..nak sambung keja jap.
Farha: Ok. tapi petang ni pegi ambik tiket kat The Mines ek
Azri: Okay!

Sampai malam aku tersenyum-senyum sorang (pagi ni pon dok sengih-sengih lagi). Dapat gak nak tengok wakil team EPL lawan kat Malaysia. Tak dapat tengok Arsenal, dapat tengok seteru Arsenal pon dah ok. Dah lama dah ngidam nak tgk Joe Cole buat larian laju gila kat sideline..(Impian tu beb)

Yang lebih membuatkan aku tersenyum, bukan tiket duduk tepi VIP, rupa-rupanya tiket memang VIP. Harga nya mak bapak RM303. Nak harap aku yang beli dengan duit gaji...hampeh!!

Dapat VIP seat, Row 12, Seat 26..

Yang lagi syok nya dapat temankan cik farha yang first time nak tengok bola tu. THANKS for the tiket. VIP tu..wink!wink!!

Salinan tiket..tu ha kat atas tu.. sekali lagi wink!wink!
To fathi..let shout Chelsea!!!


Share/Bookmark

3 Response to Azri @ Chelsea Fc vs Malaysia XI

July 29, 2008

patah hati aku tgk nih.. T_T
ko telah merobek hati ku..dah la dpt pegi dapat VIP..VIP..VIP seat plak..Adush!!Memang berdarah2 hati ku ini..Takpe2 untuk sedapkan ati..Aku tak kesah..nnt aku p UK trus kasi bakar ko lagi. Tgk Arsenal ko..hahaha!!!

July 29, 2008

dah la VIP.free plak tu..
bayangkan la aku jual tiket tu RM200 kat hang, mesti hang nak kan.kan.kan..

ngess..ngess..

July 29, 2008

Wah! Gembira!! Aku? tgh kt tv je lah.....Sob3x..

 
Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 Hidup Tanpa Penghujung All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes