The New Beginning

Alhamdulillah..akhirnya aku berjaya merubah rupa wajah blog ini kepada penampilan baru. Yang pastinya lebih kacak, anggun, bergaya dan bermakna. Aku cuba membawa perubahan dengan menampilkan konsep dan pendekatan baru dalam dunia bloggers. Hitam!kenapa hitam?
Tidak seperti laman terdahulu yang bertajuk "The Beauty of Live' kini konsep baru aku ketengahkan supaya lebih dekat dan sentiasa memikirkan kematin. Sungguh pasti saat kematian itu akan muncul. sesuai dengan tema baru 'Life To The End'..
Hitam menggambarkan pelbagai definisi daripada pelbagai sudut pandang. Samada positif atau sebaliknya. Dikesempatan yang ada ni aku ucapkan setinggi penghargaan kepada mereka yang terlibat dalam memberi komen dan pandangan dalam kemunculan konsep ini. Semoga kita semua dirahmatiNya.


Share/Bookmark

1 Response to The New Beginning

May 08, 2008

wowwww...blog diaaaa..cantekk...bek ko p menjeleskan ferdaus tu..tensen aku...tak nak jgk tukar2 layout len..

 
Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 Hidup Tanpa Penghujung All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes