Isnin 12 May 2008

Picture: GooGle @ Azri


Isnin datang lagi. Kadang-kadang isnin memang menjengkelkan dan kadang-kadang isnin teramat la dinanti-nantikan. Isnin ini aku orang pertama yg sampai kat floor department aku, gelap gelemat.

Seluruh badan rasa sengal-sengal. Hati rasa ceria, hepi tanpa diketahui sebabnya. Adoi kenapa lenguh-lenguh ni?? Agaknya aku bangun terlalu awal. 4.55am.yerp 4.55am mata aku dah terjegil. Tak pernah dibuat orang bangun @5am untuk makan sebiji epal. Itu lah yang berlaku pada awal pagi tadi..

Malam semalam? Sambil2 makan malam mengadap Man U vs Wigan. Ciss!! hampeh nyer wigan, dengan Man U pon tak leh menang. Tiba2 ronaldo plak yg score penalti hangin jer aku rasa. The worse EPL yg aku rasa jengkel nak tengok. Kenapa ek?? sebab arsenal dah kantoi tengah-tengah jalan ni. Hahaha..apa-apa pon perak plz keep struggling for AFC cup. dapat quater final pon dah cantik!!

Makan malam tadi punya la mahal. Kalau tak silap aku 3orang makan RM 28.xx. Tu baru 3 orang. Tapi aku tak bayar pon, farha yang bayarkan sebagai belanja sebab tolong pasang almari baru. almari IKEA. KULLEN WARDROBE !!! wah..bukan main..anyway Thanks!! time balik ada ke pulak si hazimah salah jalan..nasib la ek..

Berita yang menyenangkan aku pagi ni? Badminton Thomas cup team Malaysia menang 5-0 ke atas England. Cehh England bukan terer pon, EURO 2008 pon kantoi.

Berita selanjutnya bakal menyusul...TO BE CONTINUED


Share/Bookmark

No Response to "Isnin 12 May 2008"

 
Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 Hidup Tanpa Penghujung All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes