My Theory: Teori Dark Win


1. Zaman Dinasour satu penipuan-Penjelasan: Langsung tidak disebut dalam al quran tentang haiwan seperti ini. Adakah kewujudan dinasour hanya satu omongan pihak tertentu dengan tujuan tertentu.?

ingat,ini hanya teori.


2. Zaman purba adalah zaman mundur-Penjelasan:Apakah definisi purba berkenaan? Bilakah zaman purba bermula? Dalam Quran langsung tidak disebut zaman seperti ini.

ingat,ini hanya teori.


3. Susur galur masa bumi yang berbeza-Penjelasan:Di dalam quran dan kitab kitab terdahulu hanya dibincangkan tentang zaman kewujudan nabi. Bermula Nabi Adam a.s hingga Nabi Muhammad saw.

ingat,ini hanya teori.


4.

Perang dunia hanya propanganda-Penjelasan:Barat menjadikan perang dunia sebagai batu loncatan untuk menyebarkan dakyah mereka. Pengeboman pearlh harbour sengaja dirancang untuk membolehkan bom nuklear pertama digugurkan di nagasaki dan hiroshima.

ingat,ini hanya teori.


5. Wujud teknologi berkomputer pada zaman dahulukala-Penjelasan:Jika dilihat dat tahun 80an hingga 2010,pelbagai teknologi berkembang pesat.sangat pesat.Hanya dalam tempoh 20 tahun. Sedangkan usia bumi menjangkau jutaan tahun.Adakah hanya tahun terakhir ini baru komputer tercipta?

ingat,ini hanya teori.


6. Buku Teks sejarah dipalsukan-Penjelasan:Pelbagai sejarah sebenar diseleweng dan tidak dipaparkan.Kita tertipu kerana dari tadika di momokan dengan sejarah palsu. Akhirnya yang palsu menjadi realiti. Bukan kah kuasa 'percaya' itu mampu menjelma sesuatu yang mustahil. Begitu juga sejarah.

ingat,ini hanya teori.


7. Tiada hidupan lain di planet selain bumi-Penjelasan:Tiada bukti sejarah atau firman Allah berkenaan makhluk ini di planet lain.Benarkah?

ingat,ini hanya teori.


8. Teori dan konspirasi membuat kita percaya sesuatu yang tidak wujud.


9. Sebaliknya perkara yang wujud juga mungkin mapu dipalsukan kewujudanya.


10. Kita ialah apa yang kita percayai. 

Bagaimana?Ingat,ini hanya teori.



Share/Bookmark

No Response to "My Theory: Teori Dark Win"

 
Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 Hidup Tanpa Penghujung All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes