The Moment I Missed

Lawatan bersejarah ke stadium batu kawan bersama zihad(cameraman),faiz,mukmin & aluwie

Kafe Desasiswa Lembaran: zulzaidan,zihad,aluwie & jering

Futsal 7side Inter School: Team A & Team B Final Year

Aidilfitri 2007, rumah terbuka cik farhana:Ali Jamaluddin, Hamidan & Ainuddin


Share/Bookmark

5 Response to The Moment I Missed

December 02, 2009

kenapa tiba2 aku rase aku seperti pernah lihat si Aluwei itu?????
tp sah kalo tya dia, dia x penah tgk aku...di mana ya..di mana ya..???otak x dpt recall back..

December 03, 2009

mek, aluwie tu matrik KMPP. sure hang tau nya.

December 07, 2009

hahahaha..aku dah dpt igt scr detail...aku satu Biro ngan dier under JPP KMPP..patut la rasa kerap ja nampak..!

December 09, 2009

ni citer citer sebelum akhir bujang ke azri? haha..akan jadi nostalgia in few months ya...kekeke

December 09, 2009

zihad: most likely macam tu la.
yang dah tak membujang nnt aku letak crossmarkk.wakaka

 
Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 Hidup Tanpa Penghujung All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes