My Wish List

Hari ini penulis nak berkongsi sedikit berkenaan impian/angan-angan/wish list yang terbuku di hati. Lama dah berangan-angan dan mengidam. Mengidam nak memiliki item-item yang tersenarai di bawah:

SONY ERICCSON
Hampir dua tahun mengidamkan hanset fold by SE ni. Siap ada 3G lagi. Tapi tu la, belum ada kemampuan. Bila ada pun perkara utama telah didahulukan.
Sabarlah wahai SE yang telah menawan hati ini.
p/s:Bukan warna pink tau.ilustrasi adalah hiasan semata-mata. Warna biru tetap menjadi idaman.

iPhone
Tiba-tiba di penggal pertama 2008, iPhone pulak release kat pasaran. Tapi bukan kat Malaysia. Pertengahan Jun baru release kat Malaysia tapi bukan secara offical. Dah pergi belek-belek kat Lowyat. RM1800 untuk 1G manakala RM2800 untuk 2G. Perrghh!!!Kalau dapat satu ni best gak. Touch screen. Apple based technology.

CANON 1000D
Daripada zaman belajar lagi dah mengidam nak camera sendiri. Sampai sekarang tak termakbul lagi. Tup tup..dalam awal tahun 2008, minat baru dalam dunia fotografi datang. Tiap-tiap bulan beli DIGITAL CAMERA MEGAZINE. Tak pernah miss even satu issue. Kalau ikutkan nafsu yang beraja di hati bukan setakat 1000D ni jer, 50D,450D, Sony Alpha3 semua nak angkut sekali. Tapi apakan daya..jauh duit dari poket. wink!!wink!!
Buat masa ni DSLR for beginner with affordable price is 1000D, RM1999.
Sasaran perolehan adalah tahun 2009. Sebelum melangkah ke alam 'yang satu' itu.

Brunei Darul Salam
Jalan jalan di Brunei menjadi idaman sejak akhir akhir ini. Membaca artikal berkenaan keindahan negara Brunei, kedaulatan,pentadbiran dan dunia islam di sana amatlah mengujakan. Sebuah negara kecil tapi dinaungi kedaulatan tersendiri. Bila ek nak pegi? Jalan-jalan bulan madu agaknya.

CIVIC Type R

HONDA CRV
Dua buah kereta idaman kalbu. Agaknya lagi 5tahun menabung pon belum tentu boleh beli satu. Kalau dapat beli lah kan, Puan Munah dan Encik Mohd Said lah antara orang pertama akan diberi kebenaran untuk merasmikanya.

Baitil Azri
Kenapa baitil azri? Sebab tu la rumah idaman untuk bersama keluarga. Sejak dua menjak ni rajin sangat penulis kunjungi expo-expo perumahan, survey harga-harga, lokasi, design dan sebagainya. Kena la angan-angan dulu..kalau tak macam mana mimpi nak direalisasikan betul tak. Insyallah dalam banyak-banyak ni, rumah ini yang menjadi keutamaan. Ada hanset, camera, kereta pon bukan boleh buat berlindung dan berteduh kan. Maka wish list ini mengumumkan bahawa Baitil Azri merupakan priority bagi semua2 wish list.
Disamping itu ada satu wish list utama yang terpaksa dirahsiakan buat seketika. nantikan kemunculanya bagi yang berminat (,")

Wassalam


Share/Bookmark

6 Response to My Wish List

November 19, 2008

The Universe Says, "Your Wish Is My Command!!!". Dream!! Dream BIG!!

November 19, 2008

huh..aku menunggu wish list yang dirahsiakan itu..bile ya...hahahhaha..

November 20, 2008

biar aku teka wish list utama yg hang rahsia kan tu..

MEMINANG CIK FARHA KE??

hehehe....

November 20, 2008

shhhhhs.....nama pon rahisa..
diam..diam :D

November 22, 2008

Wah! Siap mahligai idaman dh ada name baitil azri. Advanced! Btw kalu ko dh dpt bli iphone bgtau aku k. Aku nk feel it n test it

November 23, 2008

buat sementara ni baitil azri la.next maybe ada 2nama :P
yerp..kalau ada iPhone, ko la orang pertama akan aku tayang tayang kan

 
Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 Hidup Tanpa Penghujung All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes