31 DECEMBER 2007


Tu dia nak habaq mai.tinggal lagi sehari ja nak melangkah masuk ke tahun 2008 masehi. Biasala besanya ujung2 taun macam ni perkara utama yg bermain di bibir, azam..azam..azam..tak abis2 dengan azam.
Ada gak yg tanya apa azam 2008 aku. azam?aku pernah berazam ker bila tiba tahun baru?rasanya tak pernah lagi kot. Sebab aku bukanya jenis yg berazam ikut tarikh kalender ni.azam aku ni jenis tup tup tiba2 muncul. kalu istilah kejuruteraan di guna pakai, boleh la disebut "on-condition nyer azam". Jadi selain persoalan tentang azam,aku lebih suka pikirkan atau cuba 'predict' apa yg bakal berlaku dlam tahun 2008 nnt. Berikut adalah senarai2 acara yg secara automatiknya muncul dalam benak aku.susunan mengikut keutamaan pemikirang kepala otak aku:

1. 8 Ogos 2008 (8/8/08)--mesti ramai gila nak kawin, bertunang, etc.maklumlah tarikh keramat org cina.tp melayu pon dah terikut-ikut.

2. 29 Febuari 2008--Ulangtahun kelahiran bagi yg menyambutnya 4 tahun sekali.isshh kesian-kesian.

3. 20 Ogos 2008 (20/08/08)--macam best gak nombor tu kan?

4. Mengundi? Malas aku nak pk. nice politic with dirty politicians.

5. Ala biasa la,tunggu harga barang naik.mesti naik punya. mana pernah turun. minyak,minyak....ayam?

6. Aku menanti kejatuhan George W. Bush. Alah sapa2 pon presiden US sama gak kan.jadi tiada perbezaan ketara.

7. Arsenal Juara EPL?wahhh!!!!mantap!Perak Juara Liga SUper??cehhh~~

8. Gaji aku tak naik ker?sedih-sedih...

9. Lahirnya DDR5 untuk RAM..aiiyakk!!!

10. Menanti tabir 2009. (9/09/09) aku ada perancangan best :)


Share/Bookmark

2 Response to 31 DECEMBER 2007

December 31, 2007

wes..hang nk kawen ke next year?? huhuhu sume member2 aku nk kawen dah..aku pon nk kawen jgk la...hahahaha

December 31, 2007

-->>Menanti tabir 2009. (9/09/09) aku ada perancangan best :)

ko nak kawen ke 2009..ke ko nak kawen 080808????tu lagi cepat..hehe..

 
Blog Widget by LinkWithin

Copyright © 2009 Hidup Tanpa Penghujung All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes